Naar buiten met het mooie weer
Het mooie weer in de maand mei lokte ons naar buiten.
We werden door medewerkers van de ZLM meegenomen voor een gezellige wandeling, met aansluitend koffie drinken bij Katoen in de binnenstad van Goes. De gasten van Residence 't Gasthuis gingen met de bus op stap naar Vliegveld Midden Zeeland. En natuurlijk is het genieten op de duofiets, of gewoon op een bankje in de zon!
Er was ook tijd voor gezellige binnenactiviteiten
In Abbekindershof kwamen er konijntjes op bezoek, er werd heerlijk geknuffeld. In Hof Cruninghe was het druk aan de bingotafel. In Ter Weel Goes genoten de bewoners en gasten van een pianoconcert. De gasten van Hof Cruninghe gingen op bezoek in Randhof voor een potje rummicub. En in de Villa werd de lente besproken aan de hand van de herinneringskoffer. Even tijd voor de heren om in de watten ... uhm scheerschuim ... gelegd te worden.